Η κρίση έκλεισε τους ανθρώπους, τα σύνορα και τις επιχειρήσεις σχεδόν σε όλο τον πλανήτη. Ακύρωσε προσωρινά την απόλαυση του ταξιδιού, καθώς προέχουν άλλα ζητήματα. Όμως η εκκίνηση του παγκόσμιου τουρισμού δεν αργεί. Οι έμφυτες ανάγκες για εμπειρίες ζωής όλων των αισθήσεων, για ανακάλυψη αυθεντικών νέων τόπων και για ψυχική ηρεμία θα είναι επιτακτικές για σημαντική μερίδα επισκεπτών, από όπου και αν προέρχονται.
- Σε αυτό το τουριστικό restart, από ποιο σημείο θα ξεκινήσουν οι ελληνικοί προορισμοί την πορεία για το μέλλον;
- Πόσο έτοιμοι είναι να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν ως ευκαιρία, τη σημερινή κακή συγκυρία;
- Πώς θα διεκδικήσουν αυτό που τους αξίζει σε ένα περιβάλλον, που σε πολύ λίγα θα μοιάζει με όσα ξέραμε;
- Ποιοι πρέπει να το κάνουν και πού πρέπει να επενδυθούν χρόνος, προσπάθεια και κονδύλια;
Μπρούσαλης Δημοσθένης
Γενικός Διευθυντής | Σύμβουλος branding & επικοινωνίας DASC Branding
Σύμβουλος branding και επικοινωνίας, Γενικός Διευθυντής και ιδρυτικό μέλος της DASC Branding (1983). Η DASC εξειδικεύεται σε μελέτες branding (Στρατηγικής και Χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας) σε τομείς όπως Εxport Branding, Εταιρικό & Προϊοντικό Branding, Retail Branding και Place Βranding, κατέχοντας ηγετική θέση στην Ελλάδα. Οι μελέτες της διακρίνονται για την αποτελεσματικότητά τους και στο portfolio της περιλαμβάνονται μερικές από τις πιο επιτυχημένες μελέτες branding ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Ο Δ. Μπρούσαλης είναι βασικός εισηγητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια, ημερίδες και workshops.
Πηγή: INSETE