Οι συμμετέχοντες του Webinar, θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και των στοιχείων που χρίζουν αναθεώρησης/προσαρμογής, μετά την άρση της αναστολής της λειτουργίας των εστιατορίων. Θα παρουσιαστούν οι εκτιμώμενες αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών σε σχέση με τους χώρους εστίασης και θα αναφερθούν πρακτικές που μπορούν να υιοθετηθούν από τις επιχειρήσεις εστίασης, με στόχο την ενίσχυση της βιωσιμότητάς τους και τη διατήρηση του πελατολογίου τους σε βάθος χρόνου.
Πηγή: INSETE